Review World of Warcraft Battlechest

<< Inapoi la jocul World of Warcraft Battlechest

Acest pachet contine, spre multumirea doritorilor, World of Warcraft si The Burning Crusade. Chiar din momentul lansarii, World of Warcraft a ridicat foarte mult stacheta pentru genul de jocuri multiplayer, iar din acel moment, nimeni nu a reusit sa atinga performanta creatiei Blizzard in acest domeniu, oricat de mult si-ar fi dorit. Deficientele care puteau fi gasite erau foarte putine, iar cu trecerea timpului jocul a devenit din ce in ce mai puternic, in principal datorita upgrade-urilor gratuite si constante si in acelasi timp datorita unui feedback continuu cu o comunitate ce numara in prezent peste opt milioane 12 milioane de jucatori.

World of Warcraft

World of Warcraft este o experienta unica online, din categoria RPG (role-playing games), localizata in universul Warcraft. Jucatorii iau rolul unor eroi din Warcraft urmand apoi sa se aventureze, sa cerceteze si sa exploreze o foarte vasta lume. Facand parte din genul Massive Multiplayer, World of Warcraft permite miilor de jucatori sa interactioneze in cadrul aceleiasi lumi, fie aventurandu-se impreuna, fie unul impotriva altuia, fie formand aliante si prietenii, fie concurand pentru putere si glorie.

Jocul are o mare diversitate, echipa care se ocupa de acesta avand grija sa creeze in continuu un flux de noi aventuri, monstri de doborat si teritorii noi de explorat. Acestea asigura jucatorului o lipsa totala de plictiseala, intrucat jocul va oferi constant noi provocari si aventuri, neparand sa fie nicicand acelasi.

The Burning Crusade

The Burning Crusade aduce World of Warcraft la un nivel mult mai bun. Fiind un add-on care se respecta, acesta nu ofera numai ceea ce a fost oferit deja, si nu cauta doar sa fidelizeze jucatorii vechi. Dimpotriva, jocul ofera mult mai mult fata de ce s-a oferit inaintea lui, aducand in acelasi timp si elemente noi care au un dublu rol: sa fidelizeze “veteranii” jocului si in acelasi timp sa fie mai atractiv pentru potentialii nou-veniti.

The Burning Crusade aduce in plus doua rase noi, ambele avand povesti si istorii fascinante, evidentiate prin scurte prezentari, scene si filmulete, ca si prin interactiunea cu ceilalti jucatori. Aparitia acestor doua noi rase nu trebuie considerata un dezavantaj pentru jucatorii noi, intrucat acestia isi vor incepe aventura in zonele special concepute pentru o dezvoltare fara griji, cel putin pana la primele 15 nivele, fara teama de a risca aparitia unui caracter mai puternic si de nivel mai mare care ar putea deranja la un moment dat. In World of Warcraft, misiunile, obiectivele, explorarea, monstrii si toate aventurile va vor tine ocupati cat timp dureaza sa cresteti pana la 60 de nivele caracterul dumneavoastra. Iata totusi ca in Burning Crusade aveti posibilitatea sa avansati in continuare, pana la nivelul 70, deblocand noi skill-uri, locatii, abilitati si altele. Aveti doua posibilitati de a avansa, respectiv intr-un ritm mai rapid sau mai lent. Puteti alege sa nu vizitati unele taramuri, ramanand si luptandu-va cu monstri mai slabi, sau puteti vizita taramul Outland, unde nivelul la experienta creste mult mai repede, iar skill-urile pot fi aduse la un nivel mai mare decat in celelalte taramuri. Datorita acestor motive prima varianta se dovedeste a nu fi prea rentabila, cu toate ca este cea mai prudenta, sigura, cum vreti sa ii spuneti. Balanta inclina totusi mai mult in favoarea celei de-a doua variante, in ciuda dificultatii sporite a jocului la acest nivel. Explorarea Outland-ului va aduce noi aventuri, va creste mai rapid in skill si experienta, chiar si unele iteme sunt mai bune decat in Azeroth, iar asta veti descoperi atunci cand veti observa ca seturi complete de echipamente vor parea invechite dupa o scurta plimbare prin Outland.

Daca aveti o idee despre World of Warcraft, aveti o idee si despre ce va puteti astepta de la add-on-ul acesta, si chiar daca multe elemente sunt preluate din jocul original, The Burning Crusade este un exemplu excelent despre cum ar trebui sa fie orice pachet de expansiune.

World Of Warcraft Battlechest

In acest pachet aveti atat World of Warcraft, cat si add-on-ul The Burning Crusade, si in plus si cele doua ghiduri de strategie pentru fiecare dintre ele. Se recomanda totusi un sfat: pentru cei care au o predispozitie in a-si pierde foarte mult timp liber, sau pentru cei care pot deveni usor dependenti, jocul nu este recomandat. De ce ? Pentru ca chiar poate provoca dependenta, fiind captivant, interesant si provocator.