Review Age of Empires II : Gold Edition

<< Inapoi la jocul Age of Empires II : Gold Edition

Daca e sa fie vorba o ambitie mare de a construi un regat, nu o poti face mai bine ca in  Age of Empires II: Age of Kings de la Microsoft. Microsoft a facut tot posibilul sa creeze acest joc de strategie in timp real care este dotat cu o grafica splendida, inteligenta artificiala sofisticata si scenarii provocatoare, atat pentru incepatori, cat si pentru jucatorii experimentati.

Scopul jocului este sa-ti conduci civilizatia abia nascuta catre stapanirea lumii, folosind razboiul, comertul si explorarea. Vei incepe cu minimul necesar pentru a porni la drum si trebuie sa mentii echilibrul dintre necesitatile poporului tau si dorinta de a fi un mic Napoleon. The Age of Kings iti ofera o multime de unitati si tehnologii noi pentru a-ti imbogati optiunile strategice. Fiecare scenariu este plasat cu acuratete in cadrul istoriei, dar esti liber sa creezi propriul tau scenariu.

Formatul pentru mai multi jucatori este robust, permitand la cel mult 9 jucatori sa-si imparta lumea. Atunci cand incep luptele, poti prelua controlul asupra fiecarui muncitor si soldat de-al tau, trimitandu-i sa alerge dupa un adapost in centrul orasului, ordonandu-le sa apere un turn de veghe  sau stabilindu-le modalitatea de lupta le la las pana la agresiv pentru o batalie crancena deschisa tuturor. Atunci cand nu te lupti, cauta-ti taranii lenesi apasand pe mouse si trimite-i inapoi sa lucreze la taiatul copacilor, la pastoritul oilor, la pescuit sau la mineritul aurului si a pietrei.

Pe masura ce acumulezi resurse, poti imbunatati dotarea si indemanarea soldatilor, poti face comert mai eficient si poti imbunatati nivelul de trai pentru toti cei aflati in imperiul tau. Poti alege sa conduci unul dintre cele 13 grupuri, de la Japonezi la Teutoni si Franci. Fiecare grup are unitati unice si caracteristici speciale, facand din acest joc unul care se schimba de fiecare data cand il joci.

Daca toate acestea ti se par complicate, chiar sunt. Noii jucatori s-ar putea sa fie intimidati de gama de optiuni, dar scenariile de insusire a cunostintelor te ajuta foarte mult in cucerire si comenzi. Age of Empires II este un succesor sofisticat si splendid al jocului original, foarte cunoscut. Este un adevarat punct forte al celor de la Microsoft - un joc de construire a lumii care te va captiva.

The Conquerors

Cu noi civilizatii, unitati, tehnologii si tipuri de joc, Age of Empires 2: The Conquestors Expansion este un pachet aditional care isi va captiva cu siguranta pe fanii jocului Age of Empires 2.

La fel ca si jocul original, pachetul The Conquestors Expansion se concentreaza asupra formarii unor regate si mai vaste, a unor civilizatii si mai ambitioase si a unei grafici incantatoare. Combina aceste lucruri cu inteligenta artificiala si noile scenarii provocatoare si vei obtine pachetul aditional care nu este nici pe de parte ceea ce ai mai vazut.

Cele 5 noi civilizatii, care se intind de la Huni la Spanioli cu 4 noi campanii care ii inconjoara. Alege Spaniolii si vei juca faimosul El Cid, in timp ce daca joci cu Hunii vei putea sa te intinzi pe suprafata Europei jucand Attila, Hunul. Hmmm..

Daca ideea unei noi civilizatii nu este suficienta pentru a satisface orice fan al acestei serii, atunci poate ca introducerea celor 26 de noi tehnologii va fi. Adaugarea Rachetelor Chinezesti (Chinese Rocketry) si a Cavalerilor Britanici (British Yeomen) exemplifica doar o parte din ceea ce iti va solicita mintea pentru a gasi o solutie sa-i folosesti in avantajul tau.

in timp ce Conquestors Expansion se concentreaza foarte mult asupra campaniilor pentru un singur jucator si a mai multor civilizatii de explorat, jocul adauga alte trei tipuri de joc pentru sectiunea cu mai multi jucatori a jocului.

King of the Hill este bazata pe  victoria obtinuta asupra unui monument din centrul hartii la sfarsitul numaratorii inverse. Cursa pentru minune, dar pe de alta parte este o varianta mai linistita  si bazata pe economie pura. Aliati impreuna pentru ca nici o lupta sa nu se declanseze, scopul este sa castigi suficienti bani si resurse pentru a construi o minune, pe cand a treia optiune este sa mentii controlul minunii pentru o perioada de 400 de ani.

Age of Empires 2: The Conquerors Expansion ofera mult mai multe decat majoritatea pachetelor cu misiuni; in timp ce aduce in acelasi timp unele elemente noi si dragute la ceea ce era deja un joc impresionant.